سررسید ارزان 1402 | فروش سررسید اختصاصی

سررسید 1401 جدید

فروش سررسید ارزان 1402 ,انواع سررسید و سالنامه اختصاصی,سررسید 1402

دانلود کاتالوگ 1402

سررسید 1402 با مناسب ترین قیمت  پخش سررسید دراصفهان-انواع سررسید وزیری اروپایی چرم و ارگانایزر -تولیدکننده انواع سررسید با جلد های گالینگور – سلفون – چرم ترمو و ….

فروش سررسید,انواع سررسید,سررسید اختصاصی,سررسید 97

سررسید 1402 اروپایی جلد گالینگور ، کاغذ صفحات داخلی کرم رنگ خارجی به همراه پلاک فلزی اختصاصی

قطع اروپایی همانطور که از نام آن پیداست مربوط به سررسیدهای تولید شده در اروپا می شود که طی سال های اخیر بومی سازی شده و به جای محتوای میلادی، تقویم شمسی در این قطع چاپ می گردد.

 

سررسید رقعی گالینگور 97

سررسید رقعی جلد گالینگور گاغذ کرم خارجی با کیفیت بسیار بالا به همراه پلاک فلزی اختصاصی طلایی

سررسید سال 1402 ، هدیه تبلیغاتی کاربردی و هوشمندانه

یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و مفید برای اکثر سازمانها و مدیران شرکتها اعطای یک سالنامه یا سررسید به مخاطبان برای آخر هر سال می باشد .استفاده از سررسید برای تبلیغات شرکتها باعث می شود که تبلیغات یک شرکت بصورت خلی خاص و کاربردی به مشتریان وفادار یک کسب و کارجلوه داده شود. این هدیه باعث می شود تا مشتریان شما به مدت یک سال برند شما را هر روز جلوی چشمانشان داشته باشند و این امر موجب می گردد که برند شما در ذهن آنها به صورت ناخودآگاه ثبت شود.

انواع سالنامه سال 1402

سررسید های سال 1402 واحد سالنامه مادگراف در مدلهای و قطع های وزیری- اروپایی- رقعی – پالتویی و جیبی طراحی و تولید می شود.

سررسید وزیری 1402 :

این سررسید در سایز ۲۴ در ۱۷ طراحی و تولید می شود و به دلیل کافی بودن فضا برای یادداشت یکی از پر طرفدار ترین قطع های سالنامه ۱۴۰۱ محسوب می شود . این سررسید معمولا برای تولید کنندگان یک محصول پر تیراژ برای تولید و عرضه به حساب می آید.

سررسید اروپایی 1402 :

این سالنامه که در بازار ایران ابتدا به عنوان یک نوع از سررسید رقعی شناخته میشد در سایز کوچکتر از سایز رقعی در سایز ۲۱ در ۱۳ طراحی وتولید میشود این سررسید در سالهای اخیر به دلیل جذابیت در سایز و کاربردی بودن آن طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

سالنامه  رقعی 1402 :

این سالنامه ابعاد کوچکتری نسبت به سایز وزیری دارد و شرکتهایی که معمولا سررسید با فضای یادداشت مناسب اما با سایز کوچکتر از سایز وزیری مدنظر دارند سررسید 1402 رقعی را سفارش می دهند این سررسید در سایز ۲۲ در ۱۵ و یا ۲۱ در ۱۵٫۵ طراحی و تولید می شود.

سالنامه پالتویی و جیبی 1402 :

سالنامه پالتویی ابعادی معادل ۱۰ در ۱۷ سانتی متر دارند. از آنجا که این مدل سالنامه به راحتی در جیب و کیف جا می شوند، به آن پالتویی گفته می شود. در این مدل سررسید فضای کمتری برای نوشتن یادداشت وجود دارد.

سالنامه 1401 اروپایی مادگراف
maadgift
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *